Underbar morgon

Godmorgon, helt underbar morgon idag. Vaknade av en liten pojk som låg och pratade och sparkade mamma, låter inte mysigt men kan lova att det är det mysigaste för det är världens finaste son väcker en varje morgon. Sen kom även en hund hoppandes upp i sängen också som ville ha uppmärksamhet så det blev mys lite i sängen med Danny, Lilly hunden och gubben min. 
 
Tog ut Lilly en sväng på morgon kisse runda, gubben tog Danny och bytte blöjan sen gjorde kaffe som va färdigt efter promenaden med Lilly.  
 
Nog med det så är det helt underbart väder ute idag solen skiner och blå himmel men nu när jag tittade ut har det kommit en massa moln usch jag som trodde solen skulle skina hela dagen :( 
 
Dagen planer annars är att åka ner till Mikes barndoms vän som ska köpa hans gamla köksbord som vi inte får plats med i köket. Så det kommer iallafall användas.  
 
Nu ska jag fortsätta med morgon mys med min fina familj och våran inneboende under helgen ♥ 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0