Rockklassiker

Våran dag idag skulle ha varit ute med vänner men det blev ej så för jag har varit alldeles för trött och känt mig lätt irriterad och arg, så hoppade det. Men så är det när man är mamma ibland så orkar man och ibland inte och det är verkligen dag till dag det där. Så vi har suttit här hemma myst och lekt jag och Danny. Pappa jobbar ju kväll/natt idag så det är lite tråkigt såhär på kvällarna när inte han är hemma. Men vi har disskuterat att han kanske ska kolla ifall det finns någon möjlighet att bara jobba dagtid istället så han kommer hem varje eftermiddag, det underlättar lite då kan man umgås mer som en familj. Vi får se hur det blir med den saken. 
 
Nu ligger Danny boy och sover och jag lyssnar lite på rockklassiker, funderar skarp att faktiskt gå och sova för mina ögon stängs snart. Usch va trött man är. 
 
Pöss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0