Ny inköpt

Va en sväng idag i Alingsås där vi gick in på Storken en sväng sen även Villervalla. Jag köpte en leksak till Danny och pappa kläder alla förrutom bodyn i det blåa
 
den köpte jag för någon dag sen. Nu är det bara byxor till det andra men det kan man bara ha svarta eller vita. 
Så nu börjar Danny bli en riktigt Villervalla kille ♥ världens finaste pojke. 
 
Va även en sväng och träffade Dannys kusin Neo och min bror i deras nya lya också dom håller på att måla o grejer nu men imorgon/ om någon dag ska vi få bort sängen som står i vardagsrummet så det blir mer plats. Min bror m familj tar våran gamla säng till deras gästrum samt så bytter vi köks bord. 
 
Nu är vi bara hemma och myser ♥ Melodifestivalen ikväll då. Vem vill ni ska vinna ? 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0