Livet är allt svårt ibland

Livet är inte alltid det bästa man kan ha, det vet nog alla. Men när saker och ting går åt fel riktning och människor runt omkring än försöker första saker och ting för än och går runt och påstår än massa saker som inte är sant. Det handlar inte om Danny eller jag som mamma men det handlar om min familj. Jag älskar alla runt omkring mig när en person kommer och försöker förstöra över mina val och mina meningar så kan jag faktiskt välja bort personen i fråga fast jag älskar hen väldigt mycket. Jag väljer mina egna val i livet, jag väljer att ha det liv jag har med eller utan dig. Jag säger som såhär ingen kan förstöra det jag vill. Jag är en vuxen människa och även en mamma mina åsikter, tankar och mitt tänkade har förändrats jag är inte den gamla vanliga Jennifer men jag är en ny en mycket bättre, jag har en son som jag älskar över allt annat på denna jord och jag har världens bästa fästman som jag älskar riktigt mycket. Dom två lever jag för och ingen annan. Danny har all rätt att träffa sin pappa än vad han har rätt att träffa någon annan, så är det inte bara för mig utan lagarna också. Jag skulle ALDRIG i hela mitt liv försöka första deras förhållande på något sätt. Jag är tillsammans med Danny pappa pågrund av en anledning och det är för jag älskar honom och jag vet att han skulle aldrig skada mig psykiskt eller fysiskt, det är faktiskt den sista personen jag skulle tänka mig att röra mig. 
 
Jag älskar min familj och jag kommer alltid kämpa för min familj och den person som försöker förstöra Mikes och Danny förhållande kan allt försöka för det kommer aldrig att gå åt ditt håll. That's it! 
 
Take it or leave it! Så är det bara. 
 
Danny och Mike är de som betyder mest för mig och det är dom jag ska leva mitt liv med och det är bara dem som jag kan se min framtid med. 
 
Tänk att den personen skulle egentligen ha stöttat mig i både vått och tort men det gör hen inte pågrund av att personen i fråga inte vet vad rätt och fel verkar vara, hen tänker mest på sig själv så att hen kan må bäst själv. Jag skriver detta pågrund av att jag vet att de som läser denna blogg känner både mig och personen i fråga och ifall dem hör något angående visa saker och ting som verkar knepigt så stämmer inte det överhuvudtaget. För jag som person hade aldrig stannat kvar och aldrig i hela mitt liv riskerat att Danny hade hamnat i sådant. 
 
Om ni undrar något mer så är det bara att höra av sig till mig för jag säger sanningen till den och jag vet att ni kommer att förstå mig. För en vuxen människa beter sig inte så framför allt inte imot sin dotter. 
 
PUNKT!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0