Förmiddagen

I morse kom Angelica och hennes pojk hit, då tog vi en kopp kaffe men senare gick hon till bvc med sin pojk och jag umgicks med min familj. Angelica och hennes gubbe kom sen och hade med sig frallor gott så vi tog en brunch med det. Nu är dom hemma med sin familj och gubben min har åkt till jobbet. Danny somnade i min famn en stund men la honom i sin säng för blev helt slut i armen han börjar bli stor nu min fina kille ♥
Sen när han vaknar ska han få sin medicin lactulos för hans lilla mage som han har riktiga bekymmer med. Han kan varken bajsa eller när han ska fisa så kan han få riktigt ont :( mammas prins♥ sen tar vi oss en promenad bort till affären och köpa hans mat. Kanske tar vi en promenad också vi får se hur Danny reagerar i vagnen.

Nu ska jag fortsätta städa lite och kanske se om man hinner slappna av en sekund. kramar



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0