Barnläkaren

Kan säger såhär att varken jag eller Mike kom ifrån barnläkaren nöjd idag, blev precis exakt likadant besök som alla andra gånger vi träffat barnläkaren angående hans mage. Såhär sa dom exakt att det är så vanligt med bebis magar att de har problem med den, så att Danny inte bajsar på några dagar då menar han 5 dagar ungefär sa han att han ej bajsar är det helt ok. MEn öhhh va , grejen är den att han skriker jämt för hans mage är som den är, det vet jag nu efter 4 månader att han skriker mest för magen är irriterad på honom. Blir så trött. Men men ska till BVC på måndag igen och då ska jag verkligen ta ett snack med henne där för jag blir så galen att dom inte kan bara ta ett blodprov och se ifall han är allerigsk mot lactos eller mjölprotin. OCH jag vet att det inte är vanligt att barn är allergisk mot lactos MEN 1 på 1000 är det och Danny kan ju lika gärna vara det + att jag är det då är det ju större risk eller?! Blir som sagt tokig. 
 
Nu ligger Danny och sover samma med pappsen, han ska upp och jobba vid 00.00 så han kommer stort sätt hem i morgon när jag o Danny boy har vaknat. 
 
Trött mamma varje eftermiddag nu efter ungefär 15 tiden så blir jag hur seeeg som helst förstår inte riktigt varför. 
 
Men men hoppas ni har haft en bra dag. Jag har haft ok födelsedag dock är det inte direkt något jag firar känner jag, för att bli 21 år är inte direkt någon ålder. Så det är inte något att fira. Sen känner jag att jag inte fyller år heller fast jag har fått presenter haha! 
 
Jaja pössar säger jag. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0